Apám Kurva Gazdag

Az AKG tanulója blogot ír. Számára ez az iskola 'a legkisebb rossz'. Azokat a helyzeteket bocsátja vitára, amiket problémásnak lát.

Ezúton felhívja az Olvasó figyelmét, hogy a blog, amíg mást nem állít, nem tényeket, hanem szubjektív észrevételeket közöl! Problémákat vet fel, hol a szerző sajátjait, hol egy kisebb vagy nagyobb csoportét. Az már az Olvasó felelőssége, hogy mit kezd a felvetésekkel.

Fácsebukk/Arckönyv/Egyéb vicces elnevezés

Vélemények (a teljesség igénye nélkül)

És továbbra is azt javasolnám, hogy ne állj meg azon a ponton, hogy valamiről kijelented hogy szar. Írd le hogy hogyan lehetne jobb, ha már elszaródott. Illetve, ha látsz valamit a lejtőn megindulni, hogyan fordítanád meg. Ettől nem tűnnél okoskodónak, vagy más dolgába beledumálónak, sőt. (Cradle)

Sokunknak sokféle problémája van az iskolával, az iránnyal, amelyben ez az egész halad, és valóban nincsen olyan működő fórum, ahol ezeket megbeszélhetnénk. Az eredetileg e célra létrehozott intézmények, ahogy azt, kedves Luci, sokhelyütt leírtad, impotens, működésképtelen humbugnak bizonyultak [...] De persze kerülném a túlzott cinizmust, csakúgy, mint a kielemzésed, az önajnározás azonban - még ha jól tudom is, hogy nem annak szánod - azért csak önajnározás marad, ebben a minőségében pedig óhatatlanul visszatetszést kelt (sőt, helyenként nevetségessé tesz). (Radnóti András, via Facebook)

Ha a szerkesztő valóban egy diák, akkor elsősorban a tanárok számára szeretnék gratulálni, akik kinevelik a jövő számára perspektivikus és környezetét pozitívan formálni képes új generációt. Az előző cikkhez csak annyit, hogy mint a jelenlegi wikileaks.org eset is mutatja mindig is lesznek olyanok aki inkább el szeretnék kendőzni az igazat, de ott lesznek azok is, akik kiállnak azért. (Dr. Lenkei Noémi)

A szerzőnek (…) respect, hogy belsősként felvállal egy ilyen írást. Kár, hogy a mi sulinkban nem lehetett hasonló. Sok sikert! (boniem)

A blogod kell ennek az iskolának, és bár személy szerint nem mondanám hogy "így tovább", de élvezettel olvasom amiket írsz... (the.freeman42)

„…sok írással tudok azonosulni, bár nem biztos, hogy én is ugyanilyen drasztikus mértékekben gondolkodom. Mindenesetre jó olvasni más véleményt is, mint a sablondumát.” (Cselőtei István, via Facebook)

„Teljes mértékben támogatnék egy blogot, ami az iskoláról szól, és ami elemez, nem csak dicsér, ez a jelenlegi viszont sajnos hazug és félrevezető, intoleráns, bántó.” (Baranyai István)

„Azt hittem, hogy csak én vagyok túl kritikus, és velem van a baj, de ezek szerint nem.” (Nussi)

„Értem én, hogy a blogod pusztán építő jellegű kritika kíván lenni, de többet használnál ha mondjuk elárvult madárfiókák fölé emelnél fedelet (…) jó ahogy csinálod, azzal nem értek egyet, amit csinálsz. Mert egy jó kritikai érzékkel rendelkező valakinek - márpedig te ilyennek tűnsz - rengeteg dolog van amit érdemes is hosszabban górcső alá venni. Villon se az orrtúrástól vált korának krónikásává... ” (Léderer Balázs)

Posztodban nem a tantárgy blokk, hanem sokkal inkább a tantárgyakat tanító tanárok (köztük az én személyem) kritizálására helyezted a hangsúlyt, és erről nem állt szándékomban veled vitát folytatni, véleményt cserélni. (Hegymegi Mariann)

„Ez voltaképp olyan, mint egy nyilvános tanárértékelés.” (egy évfolyamtársam véleménye)

Szigorúan személyiségközpontú címkék

abszurd (12) ajtó (8) akg karácsony (3) akg szülinap (2) akg terminológia (24) alkotóház (3) alkotókör (8) amiről nem beszélünk (8) angol (3) apró (1) az osztály (film) (4) becstelenség (2) bedemárton (3) belső (7) bevezetés (2) cigaretta (7) csengő (5) csibe (8) diákság (16) differenciálás (2) dolgozat (7) e. (3) egy átlagos nap (6) ének (3) érettségi (1) erőszak (1) értékelés (13) ezmegaz (17) f. (5) fesztivál (5) filozofálgatás (8) frissítés (1) go (1) gyik (2) h. (5) házi feladat (1) heti (1) heti apró (10) hipokrita (7) hozzáállás (20) hülyegyerekek (2) humor (1) i. (1) informatika (3) irodalom (2) iskolaújság (5) j. (2) jócucmák (9) jokkmokk (1) k. (1) képességek (1) kisebbségben (1) kisszínes (4) komment (1) kommunikáció (11) komoly (19) korlát (7) közgáz (5) közösség (15) kreatív (8) külvilág (1) l. (4) liberál (18) m. (2) matek (1) matematika (2) média (7) mi. (1) mindennapi naplólapok (14) mo. (2) n. (2) nagy lépés előre (2) német (5) népnevelde (3) nevelés (9) nó. (1) nyelviév (8) nyitás (1) nyitótábor 11 (3) o. (1) offtopik (1) oldalak (1) óráról órára (19) ötlet (3) p. (1) pályázat (1) patrónus (15) pedagógiai program (3) petyhüdt kéz (12) póker (1) portás (1) posztlista (1) projekt (1) r. (2) rajz (3) reakció (19) rendszer (21) restauráció (5) st. (1) számolgatás (2) szemforgatás (8) szervezés (23) szimptómák (10) szolgálati közlemény (29) szülő (1) t. (3) tábor (1) tanár (10) témahét (5) termtud (5) testnevelés (4) tizenkettedik (1) történelem (3) vendégszerző (4)

Utolsó kommentek

  • TooNormal: @szegfű77: Köszönöm, hogy reagáltál :) Közben már elköltözött a blog (ide: alternativity.postr.hu/... (2011.06.14. 21:42) Tanárértékelés
  • szegfű77: Szia, mint épp értékelésben lévő tanár írok Neked.:) Igen kétévente van egy felülvizsgálat, ami l... (2011.06.08. 08:08) Tanárértékelés
  • akghibrid: Természetesen nem kívánok veled párbeszédet folytatni, mivel az általad használt stílus rendkívül ... (2011.03.12. 18:48) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • TooNormal: @TooNormal: Csak annyit tennék még hozzá(d) befejezésképp, hogy a levél szerint az elzárkózás első... (2011.03.12. 18:37) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • TooNormal: @baranyaiistvan: István, szerettem volna, ha ennek a kis vitánknak "szépen" lehetett volna vége, d... (2011.03.12. 18:25) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • Utolsó 20

Heti apró (2011. január 31-február 4.)

2011.02.05. 15:00 TooNormal

Öt helyett csak három napról, az elmaradt, betegségemből adódóan szintén hiányosnak ígérkező Heti aprókat nagy valószínűséggel a jövő héten fogom bepótolni.

Szerdán kaptuk az értékelőket, mint már megemlítettem. Nekem, mint új patrónussal rendelkező egyénnek, extra érdekes volt olvasni a patrónusi értékelőt, s kicsit szeretnék most általánosságban írni a csibénkről, a csibe légköréről, mivel eddig erre nem kerítettem sort olyan részletességgel, ahogy szerettem volna.

A csibénk nem éppen az egységességéről híres, sőt. Ahogy valaki nálam jobban megfogalmazta, „mindannyiunknak máshol vannak a barátai”, s még ha nem is utáljuk egymást, nagyon sok közünk nincs egymáshoz, szervezési nehézségek és patrónusunk sajnálatosan negatív végkövetkezményekkel járó „csibevezetésének” köszönhetően sem forrtunk össze, de ki tudja, talán egyébként sem sikerült volna ez. Lényeg a lényeg, nagyon érdekes szituációt teremtett egy ennyire egységmentes csibe és egy új patrónus, s ha nem lettem volna része, akkor is amolyan Attenborough-i jelleggel is igyekeztem volna követni az eseményeket. Most így fél év elteltével azt mondanám, hogy az eredeti célkitűzés, miszerint nem egy egységes közösséget kísérlünk összekovácsolni, hanem elfogadni és valamit kezdeni a különbségeinkkel. Mondjuk úgy, hogy nem egy egységes, de egy működő közösséget akarunk formálni magunkból, kicsiben? Én ezzel tökéletesen meg vagyok elégedve a fentiek fényében, örülök, hogy nem akarjuk a világot megváltani.

Ennek talán egyik legkardinálisabb pontja volt az, amikor a csibekarácsonyi ajándékadási húzást (biztos mindenki csinált már hasonlót) beszüntettük, mert az esetek nagy részében olyanoknak adtunk ajándékot, akikkel szinte sosem töltöttünk időt, és olyanokat kaptak, aminél igazából lutri, hogy öröm lesz-e a vége. Számunkra ez a rendszer kényszeres volt és közmegegyezéssel iktattuk. Amikor ezt más csibében vagy más évfolyamon lévő ismerőseimnek meséltem, döbbenettel vegyes sajnálkozással reagáltak: óóó, de hogyhogy? Örülök, hogy eltértünk a normától kis közösségünk egyéni jellegzetességeinek érdekében, ezt már sokkal régebben meg kellett volna tennünk. A csibeközösség jelenleg össz. egy-másfél órát tölt együtt a héten, mivel már kupacaink sincsenek. Innen újrakezdeni lehetetlen lenne és nagyon örülök, hogy nem próbáltuk meg. Nagyon kíváncsian és bizakodva várom a továbbiakat.

A hét hátralévő napjain több különböző tantárgy több különböző óráján is történtek nagyon érdekes dolgok, de ezeknek majd egy külön kifejtést szánok (jó esetben társszerzővel), ugyanis a héten többször is előkerült a szervezett vitáknak a nagyon érdekes kérdésköre, ami már önmagában is megérne egy posztot. Örülök, hogy a dokumentumfilmek témáját dokumentumfilmek nézésével töltjük médián, az utána következő beszélgetések is érdekesek, bár az idő sosem elég.

A projekt hamarosan ismét bemutatást igényel, így sokan ismét lázas catching upba kezdenek. Szerintem mindenki kész lesz áprilisra egyébként, bár biztosan lesznek majd álmatlan éjszakák itt-ott. Ezúton sok szerencsét mindenkinek!

Bár a németcsoport aggodalmaim ellenére is egységesen magas szinten teljesít (hurrá és köszönet), hallomásaim szerint máshol már elkezdődött a szétcsúszás. Bár nem vagyok ott az órákon, kíváncsi vagyok, hogyan fogják ezt kezelni a nyelvtanárok – a nyelvtanulást rétegződő jellegét tekintve leginkább a matekhoz tudnám hasonlítani, ott pedig ezt nem sikerült megoldani. Ezt a kérdést sajnos nem fogom tudni „megAttenborough-zni”.

Péntek délután, irodalmi önképző: inspirációt keresünk. Nagyon tetszik az irány. Azt is szeretem, amikor „technikalitásokkal” foglalkozunk, de a társaságból többeknek jót tenne, ha ott írnánk nyugodt és interaktív körülmények között. A mostani brancsból senkiről nem feltételezem, hogy megúszós okokból választotta a szakkört – eddig is jó volt az irány, a mostani szerintem még jobb: hatékonyabb.

Hoffentlich werden wir gute Sache in Zukunft sehen und erfahren.

A bejegyzés trackback címe:

https://apamkurvagazdag.blog.hu/api/trackback/id/tr622639810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása