Apám Kurva Gazdag

Az AKG tanulója blogot ír. Számára ez az iskola 'a legkisebb rossz'. Azokat a helyzeteket bocsátja vitára, amiket problémásnak lát.

Ezúton felhívja az Olvasó figyelmét, hogy a blog, amíg mást nem állít, nem tényeket, hanem szubjektív észrevételeket közöl! Problémákat vet fel, hol a szerző sajátjait, hol egy kisebb vagy nagyobb csoportét. Az már az Olvasó felelőssége, hogy mit kezd a felvetésekkel.

Fácsebukk/Arckönyv/Egyéb vicces elnevezés

Vélemények (a teljesség igénye nélkül)

És továbbra is azt javasolnám, hogy ne állj meg azon a ponton, hogy valamiről kijelented hogy szar. Írd le hogy hogyan lehetne jobb, ha már elszaródott. Illetve, ha látsz valamit a lejtőn megindulni, hogyan fordítanád meg. Ettől nem tűnnél okoskodónak, vagy más dolgába beledumálónak, sőt. (Cradle)

Sokunknak sokféle problémája van az iskolával, az iránnyal, amelyben ez az egész halad, és valóban nincsen olyan működő fórum, ahol ezeket megbeszélhetnénk. Az eredetileg e célra létrehozott intézmények, ahogy azt, kedves Luci, sokhelyütt leírtad, impotens, működésképtelen humbugnak bizonyultak [...] De persze kerülném a túlzott cinizmust, csakúgy, mint a kielemzésed, az önajnározás azonban - még ha jól tudom is, hogy nem annak szánod - azért csak önajnározás marad, ebben a minőségében pedig óhatatlanul visszatetszést kelt (sőt, helyenként nevetségessé tesz). (Radnóti András, via Facebook)

Ha a szerkesztő valóban egy diák, akkor elsősorban a tanárok számára szeretnék gratulálni, akik kinevelik a jövő számára perspektivikus és környezetét pozitívan formálni képes új generációt. Az előző cikkhez csak annyit, hogy mint a jelenlegi wikileaks.org eset is mutatja mindig is lesznek olyanok aki inkább el szeretnék kendőzni az igazat, de ott lesznek azok is, akik kiállnak azért. (Dr. Lenkei Noémi)

A szerzőnek (…) respect, hogy belsősként felvállal egy ilyen írást. Kár, hogy a mi sulinkban nem lehetett hasonló. Sok sikert! (boniem)

A blogod kell ennek az iskolának, és bár személy szerint nem mondanám hogy "így tovább", de élvezettel olvasom amiket írsz... (the.freeman42)

„…sok írással tudok azonosulni, bár nem biztos, hogy én is ugyanilyen drasztikus mértékekben gondolkodom. Mindenesetre jó olvasni más véleményt is, mint a sablondumát.” (Cselőtei István, via Facebook)

„Teljes mértékben támogatnék egy blogot, ami az iskoláról szól, és ami elemez, nem csak dicsér, ez a jelenlegi viszont sajnos hazug és félrevezető, intoleráns, bántó.” (Baranyai István)

„Azt hittem, hogy csak én vagyok túl kritikus, és velem van a baj, de ezek szerint nem.” (Nussi)

„Értem én, hogy a blogod pusztán építő jellegű kritika kíván lenni, de többet használnál ha mondjuk elárvult madárfiókák fölé emelnél fedelet (…) jó ahogy csinálod, azzal nem értek egyet, amit csinálsz. Mert egy jó kritikai érzékkel rendelkező valakinek - márpedig te ilyennek tűnsz - rengeteg dolog van amit érdemes is hosszabban górcső alá venni. Villon se az orrtúrástól vált korának krónikásává... ” (Léderer Balázs)

Posztodban nem a tantárgy blokk, hanem sokkal inkább a tantárgyakat tanító tanárok (köztük az én személyem) kritizálására helyezted a hangsúlyt, és erről nem állt szándékomban veled vitát folytatni, véleményt cserélni. (Hegymegi Mariann)

„Ez voltaképp olyan, mint egy nyilvános tanárértékelés.” (egy évfolyamtársam véleménye)

Szigorúan személyiségközpontú címkék

abszurd (12) ajtó (8) akg karácsony (3) akg szülinap (2) akg terminológia (24) alkotóház (3) alkotókör (8) amiről nem beszélünk (8) angol (3) apró (1) az osztály (film) (4) becstelenség (2) bedemárton (3) belső (7) bevezetés (2) cigaretta (7) csengő (5) csibe (8) diákság (16) differenciálás (2) dolgozat (7) e. (3) egy átlagos nap (6) ének (3) érettségi (1) erőszak (1) értékelés (13) ezmegaz (17) f. (5) fesztivál (5) filozofálgatás (8) frissítés (1) go (1) gyik (2) h. (5) házi feladat (1) heti (1) heti apró (10) hipokrita (7) hozzáállás (20) hülyegyerekek (2) humor (1) i. (1) informatika (3) irodalom (2) iskolaújság (5) j. (2) jócucmák (9) jokkmokk (1) k. (1) képességek (1) kisebbségben (1) kisszínes (4) komment (1) kommunikáció (11) komoly (19) korlát (7) közgáz (5) közösség (15) kreatív (8) külvilág (1) l. (4) liberál (18) m. (2) matek (1) matematika (2) média (7) mi. (1) mindennapi naplólapok (14) mo. (2) n. (2) nagy lépés előre (2) német (5) népnevelde (3) nevelés (9) nó. (1) nyelviév (8) nyitás (1) nyitótábor 11 (3) o. (1) offtopik (1) oldalak (1) óráról órára (19) ötlet (3) p. (1) pályázat (1) patrónus (15) pedagógiai program (3) petyhüdt kéz (12) póker (1) portás (1) posztlista (1) projekt (1) r. (2) rajz (3) reakció (19) rendszer (21) restauráció (5) st. (1) számolgatás (2) szemforgatás (8) szervezés (23) szimptómák (10) szolgálati közlemény (29) szülő (1) t. (3) tábor (1) tanár (10) témahét (5) termtud (5) testnevelés (4) tizenkettedik (1) történelem (3) vendégszerző (4)

Utolsó kommentek

  • TooNormal: @szegfű77: Köszönöm, hogy reagáltál :) Közben már elköltözött a blog (ide: alternativity.postr.hu/... (2011.06.14. 21:42) Tanárértékelés
  • szegfű77: Szia, mint épp értékelésben lévő tanár írok Neked.:) Igen kétévente van egy felülvizsgálat, ami l... (2011.06.08. 08:08) Tanárértékelés
  • akghibrid: Természetesen nem kívánok veled párbeszédet folytatni, mivel az általad használt stílus rendkívül ... (2011.03.12. 18:48) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • TooNormal: @TooNormal: Csak annyit tennék még hozzá(d) befejezésképp, hogy a levél szerint az elzárkózás első... (2011.03.12. 18:37) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • TooNormal: @baranyaiistvan: István, szerettem volna, ha ennek a kis vitánknak "szépen" lehetett volna vége, d... (2011.03.12. 18:25) A másod-nem-közlés esete a bloggerrel
  • Utolsó 20

Nyitótábor krónika - 1. nap

2010.09.27. 22:27 TooNormal

A tizenegyedikes nyitótábor egyesek szerint haszontalan, mások szerint túlhajszolt volt. Én személy szerint élveztem, megismerkedtem új patrónusommal és néhány meglepően jó pedagógiai döntés is felsejlett számomra a tanárok „hadmozdulataiból”. A nyitótábor krónikája, kissé (nagyon) megkésve – első nap.

A társaság nagy részét nem láttam három hónapig. A táborról csupán a tanárok szokásos mesécskés, aranyoskás levelét kaptuk meg, mely konkrétumokkal nem igazán szolgált, de nem is ez a célja, nem is rovom fel. Bezötyög a vonat, indulunk Debrecenbe. Sajnos a tanárok szervezőkéje nem volt kompatibilis a MÁV-val, az elméletben lefoglalt vagon tömve van utasokkal, olyannyira, hogy a jópáran a vagyon „folyosójára” szorulunk. Nem tervezek komolyabb pontozást, de csupán jelzésképpen adjunk erre egy mínuszt (-).

Két-három óra zötykölődés után megérkeztünk szállásunkra, a református kollégiumba. Mindössze tíz perc séta volt az állomástól, nem negyven perc buszozás, ami kellemes meglepetés volt. A hely szinte teljesen üres volt, az ágyakon lévő falfirkákból rájöhettünk, hogy a vallásos áhítatra nevelt gyerekek sem különböznek sokban tőlünk, Linkin Park és egyéb falfirkák színesítették a fekvőhelyeket. Sajnos háromnegyed óra után (még el sem kezdtünk kártyázni… az AKG-s táborokban jellemzően sosincs szabadidő) jött a program (-), ami városbújócska volt. Sokan nem szeretik az ilyet, de én szívesen sétálgattam, valamelyest bejártuk a várost, én személy szerint jól elvoltam (+). Ilyenkor nyilvánvalóan nem a hozzá tartozó feladatlap tökéletes kitöltése a lényeg, a felét amúgy is lenéztük a netről. Más körülmények közt számonkértem volna, miért ily könnyen megkerülhető a feladatok megoldása, de, ismétlem, most nem ez volt a lényeg.

A következő program a vacsora volt. A nagy tételben vásárolt menza helyett a szomszédos kis étteremben (++) volt menü. Személy szerint igen kevés dolgot eszem meg, így nem vagyok kvalifikált az ételek megítélésére. A vegáknak gyakran voltak időbeli problémáik, nem egyszer feledkeztek meg róluk. Az meg csupán megmosolyogtató volt, hogy Shakespeare nevét a kiakasztott idézeten Shakspere-ként abszolválták.

Este mindenki leült a patrónusával (igen, mi az újjal), átbeszélendő az előttünk álló speciális nyelvi évet az órarendtől kezdve mindenfélén át. Személy szerint zavart, hogy a tábor során ritkán volt csak lehetőségünk érintkezni új patrónusunkkal – én mindenképp úgy intéztem volna, hogy több időt tudjon a csibével tölteni. Ezek után sem volt szabadidő, helyette minden szoba kapott egy ezer darabos puzzle-t. Ezt egy remek pedagógiai húzásnak találtam! Az enyhe versenyhelyzet és a puzzle jellege összehúzza a társaságot és egyébként amúgy is egy jó szórakozás (néhányunknak legalábbis). Utólag elmesélte nekem I., hogy egy tanár hétéves unokahúga (ha jól emlékszem) adta az ötletet. Innen küldöm gratulációm neki (++).

Fürdés, alvás, end of day 1. A második nap eseményeire remélhetőleg nem kell egy hónapot várnotok.

A bejegyzés trackback címe:

https://apamkurvagazdag.blog.hu/api/trackback/id/tr712328193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása